14 June 2011

delete !

75378b1cc144785ebab5e3d178dcb987_large
i'm back! dah remove ALL older post. haha, rasa cam bodo sial bila baca balik benda lama aku dok ngarut dulu exspecially about my ex. bodo cam hareeeem -.- ! haha. bodoh bosan gila hari ni, 10jam online . 10JAM ye nokk! shit! takde benda da aku nak wat, hadap ni jelahh. nak berambos balik perlis cepat-cepat! xtvt aku sepanjang di rumah ni @ penjara ;

  • bangun tidoq
  • masuk toilet
  • kuar toilet .dok termenung
  • amik lappy, on9
  • onlineeeee , online, online sampai menyampah
  • cari makanan, makan
  • onlineeeee lagi!-.-
  • mandi 
  • bosan, jalan2 dalam rumah 
  • onlineeeee lagi. ish lancau
  • bosan . p depan pintu usha luar , amik angin sat . nak usha depan rumah menyampah, rumah mat2 indon. nanti depa ingat aku nak ngorat plk . choyyy!
  • masuk bilik. usha fb , menyampah !
  • golek2 atas katil .
  • rinduuuu . amik camera , tengok gambaq2 anak sdra , bestfren  , my lesbo . hmm! T___T 
  • usha fb lagi, merapu dengan sapa yang start tegur aku
  • menyampah. konon2 nak tidoq tapi hadap blog plk. 
  • satgi menyampah gila babi aku tidoq ahh.
  • HAHA! done.


macam celaka , tak best je hidop aku kat sini. hari ni okay sikit ja sebab tak kena maki dengan kak aku. saja wat perangai haram jadah , sapa call semua aku wat tataw.. msg? aku tadak kedit ah nak reply. tapi kalau lesbo aku text, aku ada kedit ah nak reply. hahaha! cam sial kan perangai. tu lagi penting kott. selain wawa, semua aku anggap tak penting untuk di reply. serius, aku malas nak hadap tepon sangat. aku bosan terok camna pun aku malas nak msg2 ngan orang. habis sangat dengan wawa ja, sebab dia lesbo# aku kan. HAHA! dats y i dun need man in my life. ada boifren nanti nak kena msg2 , call gayut2.ada boifren sama ja cam hidup tadak privacy. haha, idop SINGLE la syok terok. :)  okay, aku jadi dah. merapu. kena tidoq nih. hmm .
Tumblr_lmjqbd7ofr1ql7jldo1_400_large
 u barney ! muahmuah. HAHA

# lesbo doesn't mean i'm lesbian . 

No comments: