03 May 2012

tekanan

Tumblr_m2bi07kvo61qfzamso1_500_large
kalau akal singkat , lama dah terjun bangunan. hikhik ! duduk sini serabot laahh. bukan buat terok okay , seriously i'm not the only one who suffered like this . emm, now tak terkejut pun bila terpikir tutor aku penah cakap dulu banyak student nurse tension terok sampai mental senget , bunuh diri jadah . i need someone rite now . tataw sapa ley tolong aku . bagi aku calm down sikit . yang ada dok tambah buat aku tak syiouk lagi ada laa . kawan2 aku , at least ada someone nak call sembang2 . sakit hati gak ahh aku call orang , boleh plk wat bebai then biaq aku cakap sorang2 . tinggai tepon camtu jaa :) terima kasih , lebih baik end call ja dari bia aku cangak cakap sorang2 kann . takpa takpa , rilex .. aku ni jenis lupakan camtu je .. TAK SIMPAN DALAM HATI ahh :)

then , dapat msg dari kakak aku . mak aku masuk wad lagi . baru 2 hari keluar , masuk plk . but this time xde apa sangat kott . semogalahhh . -____- kakak aku yang kat Kelana Jaya nak balik kg malam esok , emm T_____T sedih ! nak balik gak . rindunyaaa time dok sana , bila balik kg sama-sama rasa semangat gila time dalam kereta sementara nak sampai , damn. it cant be the same , nak hidup cam duluuuu ;(


216096_209611439064242_209587895733263_716599_1405873_n_large
now , aku tataw nak watpa dah ! nak study pun taley masuk kepala . macam2 dok pikir skg . rasa macam nak cabut otak tulis2 ilmu semua kat situ . HAHA . tadi tepon kakak aku , nak kacau dia tapi dia kat wad , jaga mak aku . aku nak merapu ngan sapa ???!! kawan2 aku penat dah dengar aku merapu , malas dah aku p kacau depa . nak tepon sapaaaaaa . nak merapu dengan sapa lagi ni -.- ada 3 orang ja aku selalu contact ,   , kakak aku 2 orang tu . skg otak aku bengong , tataw nak ajak sapa merapu . emm sedih , rinduuu anak saudara aku . semalam tertouching depan kawan2 . dok cita pasal anak2 saudara aku , tiba2 ternangis plk depan depa . acu rindduuuuu hangpa 3 okay . ;( 

ehh serabot aku . esok gigih nak buat kelas lagi . lain kali tayah buat study week la camtu ! buat kelas revision jee . cakap cam paria , konon study week tanak kacau time study utk student . taik mu !! geram aku , esok kelas kui 8 . kelas petang lagi . haram taley nak tidoq lebih sikit , kena bangun awai gak . benci benci benci ! cakap cam paria . hohhh , -..- 

menyesal ~ MENYESAL ~ MENYESAL ~ MENYESAL !!!! menyesal masuk sini k . okay bye . camnih ahh jadi bila aku tekanan . BENGONG
Tumblr_m35nq1ec7q1qz897no1_400_large
I'll try :) 

No comments: