14 April 2012

sial.

Tumblr_m26iuhslea1qh19glo1_400_large
hari ni memang sial eh . dari awal asyik SIAL je ! 1st , tengahari tadi , aku taley masuk bilik . disebabkan aku dok sorang, aku taley tinggai bilik aku tak kunci. nak p mandi pun terpaksa kunci ahh sebab aku tinggai lappy , fon , purse aku semua camtu jaa . boh dalam loker pun tadak guna sebab kunci loker aku rosak. kunci pun aku letak atas loker dekat tingkap jaa , nanti nak amik ley sua tangan kot tingkap ja. lepas mandi tadi, aku nak amik kunci tiba2 terlepas plk. jatuh kot belah dalam. damn! nasib baik ahh kawan baik aku baik hati nak tolong turun p amik kunci spare kat bilik penyelia. xkan aku nak turun pakai towel saja kott kan.

2nd , aku dah sampai wad , baru aku teringat aku tertinggai buku cross. memang sial laa , aku kena balik hostel balik. x penat pun aihh naik jejantas tuuu 3,4 kali kan --, .. memang best pun jalan balik tengah2 panas. taley lari k. senior dah sound aku hari tu . ADIK!! TALEY LARI DALAM UNIFORM! bullshit, dah tu nak aku bogel baru boleh lari ka -..- nasib baik aku dah punch card, kalau x memang aku lewat ahh masuk keja tadi. sampai wad tadi berpeluh-peluh x sangga dah .
Tumblr
3rd, tengah keja .. there's a motherf.... who doesn't know what teamwork is! macam barua taw dak, aku mintak tolong dok wat busy kimak apa tataw. padahal keja dia tu 5 minit ley siap. last2 aku buat sorang! keja yang patut buat 2 orang tapi aku buat sorang! nasib baik bedmaking jaa, patient tu plk yang nak tolong aku. padahal dia taley bangun --, memang aku nak naik angin time tu. patient katil sebelah plk demam, aku kena buat tepid sponging.. kalau x memang aku nak buat sorang, tapi nasib baik amoy comey partner kesayangan aku (song chia pua) mai tolong.. then, patient sebelah lagi plk BERAK! kena tukaq pampers plk, hmm.. nasib baik uncle ni senang bagi kerjasama. dah la awai2 sorang tu cirit. sial laa, dah buka pampers dia boleh melepas lagi , siap kentut panjang gilaaaa ! aku nak muntah dah time tu T____T tapi tahan jaa. awat aku jadi  nurse tataw !! huh .

dah la yang ada buat keja time tu sem5 ngan sem 1 ja ! lagi pelaq geng senior sem *(rahsia) hilang p mana tataw. aku nampak muka depa time start syif dengan nak habis syif jaa. ampa p mana babi! ishh geram aku. time observation time malam, aku tak setel lagi staff nurse suruh aku tolong kemas katil & tukaq patient belakang mai dok depan. aku buat je laa , aku suruh sorang g tolong perabih observation dia boleh buat muka celaka. aku taw dia pun x puas hati ngan aku. time tu memang aku nak maki dah, kesabaran aku memang dah tadak hari ni . aku TERsebut butu* tapi slow ahh. ada family patient kat situ, anak dia hensem k. hahaha! tapi memang lantak ahh, aku bengang dah time tu .

suddenly, staff nurse sorang g suruh mandikan patient plk. hohh -..- dah la patient tu ada penyakit apa tataw, yang pasti nak handle dia kena pakai mask,glove.. sial, ntah ada hiv ke apa aku plk kena mandikan dia. dah la aku x suka patient tu, dia gatai !! hari tu dia pegang, tarik tangan aku . natang toi x padan ngan tua. nak mandikan dia kena pakai macam nak jadi angkasawan dah. mask, glove, apron.. panas nak mampoihh . sebelum tu senior sorang tu suruh amik BP pacix tu dulu sebelum bagi dia mandi. ang suruh orang lain kan sial, dah tu ang suruh aku buat plk sedangkan budak tu dah p amik mask, glove.
menatang ; amik la BP dia ..
aku dok berdiri ja sebab aku tengok sorang g dah p amik glove.
aku ; tu dia p amik glove dah .
menatang ; awak buat je lahh dah awak pakai glove dah. jangan nak berkira sangat. 
aku ; ...... 
woi aku rasa nak tolak ja pompuan bagi tersungkoq masuk bawah katil . dah tu awat ang x buat ja sial. dah la awai2 tu nak pertikai pasaipa aku ngan sheerly pakai sterile glove. kami x bodoh la weyy , staff nurse suruh pakai yang tu dulu sebab disposable glove dah habis. ang p melingkop mana hala ntah, ang balik wad ang nak mengarah aku pa .
Img_8481____large
pacix tu dah la gemox , seksa gak ahh aku nak tolak dia p toilet. ingat aku rajin ka nak mandikan dia wangi2 semua. dia dah ada penyakit yang boleh bagi infection , berisiko.. so, aku , sheerly & song dok je kat depan pintu toilet tu. aku suruh pacix tu buat apa aku suruh , untuk menjimatkan lagi masa aku kata pacix tu tayah mandi lama2 sangat, mandi sat sudah laa . malam2 x elok mandi .. ahaha! kira aku tolong tunggu dia ja, xdak masa aku nak risikokan diri aku p dok tonyoh2 dia. dah la dia gatai , satgi mau dia meraba ka dok buat horny dalam tu , aku yang naya . lagi 1 aku nak cepat2 siap sebab panas pakai camtu n ... sebab doktor hensem mai !! hari ni last day nak tengok dia , haha! perfume dia wangi ahh , i'm melting . HAHAHA , k saja je buat gedix .

then, ada sorang uncle singh ni. dia ni mengada ahh. kalau orang ikut kehendak dia, dia puji melambung ahh. dah la dah kui 9, aku nak tolong member aku perabih wat observation kat belakang , dia panggil aku. aku x dengaq , dia maki aku . nakharam betoi, pastu dok hingaq2 .. padahal dia nak tarik selimut jaa ,sedangkan dia boleh buat sendiri !!! dia boleh bergerak . hmm, memang bengang ahh. staff nurse tu tolong cover aku. kalau x orang tua tu dok maki2 lagi ahh. x sedaq diri lagi sebelum ni aku dok tolong dia, nak mandi pun orang tolong lapkan. aku x tolong hari ni, ang maki aku . ishh x kenang budi langsung. last day kat wad , kul 9.30 pun taley balik lagi . at last, lantak p ahh . keja habis ke x aku nak balik gak. aku p punch card , blah teroihh . lantak ampa laa , bukan dapat elaun lebih pun maw aku tunggu lama2. bukan nak berkira tenaga ke buat keja x ikhlas ahh , hari ni memang perangai baran tiba2 mai . hmm.. sorry la ye.

hari ni memang aku taley control diri aku . tengah kemas barang aku tadi baru aku sedar losyen aku ada orang guna .. aku jarang guna losyen halia tu. tiba2 aku tengok tadi kempis je, sakan ang picit noo. aku dah lama tak pakai kott , ishh . pantang betoi orang guna barang aku. aku letak situ bukan untuk berkongsi ahh , aku letak sebab senang aku nak guna kalau aku lewat . memang xdan nak angkut semua barang p kat cermin tu..lepas ni kena simpan barang2 aku dalam loker ahh . aku memang kedekut pun ! aku beli guna duit bukan ayaq liur k ! aku tataw ahh sapa guna , tak tuduh sesapa tapi ... ha, xkan ada pencuri dok masuk guna barang aku kan. pencuri makanan pun ada kat sini , hati perot jenis pa tataw style dok amik makanan orang dalam peti ais. aku selalu dengaq orang tu buat keja taik tu kul 3 pagi. aku selalu tidoq lewat , bilik aku dekat ngan peti ais. aku penah buat berani buka pintu nak tengok sapa haram jadah tu tapi lama betoi dia dok kedarah barang kat peti ais tu , malas aku tunggu . nak p serbu dia kat peti ais memang x hingin ahh , satgi orang tu buat agresif belasah aku pastu sumbat aku masuk peti ais camna ?! ahahaha . so dah banyak kali aku dengaq , aku malas amik taww . aku bukan penyiasat nak p detect sapa dok curi makanan tu. sebab aku x simpan makanan dalam peti ais pun. ampa nak taw p berjaga sendiri . HAHA ! aku tidoq lewat bukan sebab nak jaga peti ais untuk ampa naa :)

maaf kalau bahasa aku ni kojaq , tapi hari ni aku memang bengang . moga esok aku x maki orang dah . hmm

1 comment:

Azwan Yahaya said...

Haram xsyiok lgsung jd nurse.. ex gf aku dl pon nurse jugak.. slalu dgq dia dok sembang... cmni. kalau ang nk keja kt dubai ang bgtau aku na. nurse keja kt sana gaji Rm10,000. Serius. :)